PsychoEdukacja Kamila Madeja-Bień
Marka osobista dla psychologa
Nie pierwszy raz zajęliśmy się kompleksowym opracowaniem marki osobistej. I tym razem udało nam się zaprojektować przystępną komunikację bez zbędnej pretensjonalności.
Nie pierwszy raz zajęliśmy się kompleksowym opracowaniem marki osobistej. I tym razem udało nam się zaprojektować przystępną komunikację bez zbędnej pretensjonalności.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding
Kamila Madeja-Bień to psycholożka i psychoterapeutka z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także wykładowczyni w Zakładzie Psychologii Rozwoju Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nasza współpraca polegała na przygotowaniu nowoczesnej oraz przyjaznej identyfikacji wizualnej, która nie tylko będzie się wyróżniała, ale też komunikowała wartości klientki, a także korzyści płynące z jej oferty.
Właśnie dlatego projektując logo skupiliśmy się szczególnie na sygnecie, który przedstawia połączoną rodzinę (a więc i wartości, i korzyści płynące z oferty). Dobrze komponuje się on z logotypem zarówno w pionie jak i w poziomie.
Nie bez powodu jako podstawowy kolor identyfikacji wybraliśmy żółty – symbolizuje on wesołość, szczęście i spokój. Zadbaliśmy przy tym o to, by dobrany odcień nie był zbyt intensywny przez co mógłby się stać nieczytelny. Całości dopełnia czytelny i przyjazny dla oka font Quicksand.
CMYK 0 30 100 0
RGB 254 189 17
CMYK 69 59 58 42
RGB 66 70 71
CMYK 50 40 40 5
RGB 130 130 133
Taki składowe pozwoliły na przygotowanie pełnego pakietu materiałów drukowanych, które nie tylko się wyróżniają, ale przede wszystkim cieszą oko.
Zaprojektowana i zaprogramowa w zgodzie z duchem identyfikacji – przyjazna, intuicyjna, w pełni responsywna. Aż chce się na niej pozostać na dłużej.