Villa Ostróżki
Szczęśliwego nowego lokum
Markę Villa Ostróżki zbudowaliśmy od podstaw, rozpoczynając od postawienia solidnych fundamentów.
Markę Villa Ostróżki zbudowaliśmy od podstaw, rozpoczynając od postawienia solidnych fundamentów.
Identyfikacja wizualna, Web, Print Design, Branding, Outdoor
Stworzyliśmy założenia, nazwę, logo, claim oraz identyfikację wizualną. Na podstawie wypracowanych elementów zaprojektowaliśmy landing page, na którym umieściliśmy efektowną wizualizację osiedla domków jednorodzinnych.
Bazę logotypu stanowi nowoczesny, architektoniczny motyw geometryczny. To na nim oparty został cały key visual. Pomysłowe połączenie liter w pionie to sugestia piętrowości i element przyciągający uwagę odbiorcy.
Prosty font podkreśla minimalistyczny charakter identyfikacji wizualnej. Odcienie błękitu budzą spokój, pewność i zaufanie.
CMYK 0 50 100 0
RGB 242 145 0
CMYK 100 70 0 20
RGB 0 67 135
Wizytówki, papier firmowy, teczki, foldery, standy oraz gadżety – naszego klienta obsłużyliśmy kompleksowo.
Pomysłowy landing page prezentujący wizualizację osiedla domków jednorodzinnych w prosty sposób komunikuje podstawowe przewagi marki względem konkurencji, prezentując efektowne, luksusowe wnętrza i jednocześnie zachęcając do kontaktu.
To, co zaprojektowaliście dla nas było strzałem w dziesiątkę. Domy sprzedały się na pniu!